Re: Netscape Communicator 4.5

Anders M wrote:

> Hejsa
> Når jeg er på nettet i Lunux bruger jeg communicator 4.5, men jeg har
> bare et problem.
> Når jeg trykker på en mailadresse går den ikke ind i messenger, men
> lukker i stedet netscape helt ned!
> Hvordan kan dette ændres?

Det er endnu en af de bugs der findes i Netscape 4.5. Jeg har selv brugt
den i lang tid. I starten virkede det fint, men efter at jeg har lagt en
kæmpe bunke plugins ind er det holdt med at køre stabilt. Jeg tror
desværre først at det kommer i orden med Mozilla; når de engang bliver
færdige ;-)

Er der i øvrigt nogen der har fået 'firbenet/dragen' op at køre? Jeg har
prøvet flere gange, men som regel klager den over problemer med
c-bibliotekerne og lign.

M.v.h.
Sven Esbjerg