Re: emacs

> Kan man det i Windows ? (jeg ved at i linux er det ikke et problem).

Jeg mener at have set et program der kunne...

> Og da jeg mest anvender Windows på skiftende (ikke egne) maskiner
> så er det nok ikke løsningen for mig :(

Så lader du bare være med at bruge winbøvs-tasterne der... eller skriver
et lille program der kan overtale windows til at ændre det :)

> Men jeg er nu tilfreds med dem 102 tasters , der er mellemrumknappen
> også større. Jeg var så (u)heldig at tage maskinskrivning i skolen
> (8. klasse?) så det er rart med et tastatur der ikke er for speciel
> og forkrøblet.

Udelukkende et spørgsmål om tilvænning.... vores skole har 102 og
105-tasters keyboards i en skøn forvirring, så man lærer hurtigt at ramme
rigtigt på begge typer :)

/Jesper

"Microsoft does have a Year 2000 problem. We're it"
(c) unknown       - Go Linux! http://www.linux.org/

 Jesper Monsted - RIPE: JM42 - jesper@xxxxxxxxxxx