News-reader

Hej.
.
Er der nogen her der kender en anstændig off-line news-reader,
der kan håndtere mere end en news-server ordenligt ?
Jeg har prøvet en del forskelligt (Netscape, Gnus, Slrn, Pine, Xnews og
KRN)
.
Ingen af dem kan så vidt jeg kan se både håndtere off-line reading,
og mere end en server.
.
Jeg leder efter noget, hvor det er mugligt at gå on-line,
downloade headers fra udvalgte grupper, gå off-line og markere
hvile artikler man vil læse, og så on-line igen og hente dem.
.
Hvis der er nogen der har stødt på noget der ligner det,
ville det glæde mig meget at høre.
.
Mikkel Erup
.

--
"If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants"
(Isaac Newton)

Follow ups