Re: netscape mail

Christian Hansen wrote:

> Kan man administere flere e-mail konti i netscape mail. Jeg bruger NN4,
> man kan kun sætte en konto op pr. profil, hvilket er lidt irriterende,
> da jeg bruger en konto til almindelig post og en anden til post fra en
> mailingliste.

Kan du ikke oprette dig selv som 2 brugere. Grunden til at man kan det
andet i windows versionen, er at der har man ikke flere brugere.

Alternativt anvend en anden email-program og anvend procmail
til at fordele posten i forskellige foldere.

Jeg sorterer sslug-listerne  automatisk i hver sin folder med procmail.

mutt, emacs, elm, pine, tkmail  mv. kan så læse mail-folderne.

PS.
Netscape kan også sortere til foldere, og du kan ændre "Reply-to" feltet.

--
mvh Frank Damgaard  frda@xxxxxxxxxxxxx | frank@xxxxxxxx |fido  2:236/15.2