Re: Opgraderings problem

Simon Nielsen wrote:

> Din GLIBC er i en forkert version (har du installeret 2.1?). Hent
> source rpm'en (ender på .src.rpm istedet for i386.rpm) og installer
> den, en og gå til /usr/src/redhat/SPEC og skriv rpm -ba. Så skulle den
> meget gerne compile en version af pakken der virker med dit system i
> /usr/src/redhat/RPMS/i386. Bare installer den som du plejer at
> installere rpms.

Hvad skal den hedde?? Jeg fandt noget der hed noget med 'glibc' men det
lå under '/libc5' og '/linc6'. Hvordan checker jeg om det skal værer
'libc5' eller 'libc6' ??

> Best regards,
>  Simon

Jan Jozwiak             Slagelse, Denmark       Phone: +45 4011 8938
E-mail : jozwiak@xxxxxxxxxxxxx              Join http://www.sslug.dk