Re: Installation af LINUX på maskine med to CPU'er

Hej Brian
Tak forsvaret. Desværre er jeg ikke sikker på at jeg helt forstår svaret.

> Motherboard Intel PR440FX chipset, med to PentiumPro processorer.
Maskinen er der ikke noget galt med ...
Her menere du vel at der findes driver til alle delene?

> Kan man lægge Linux ind i Bootmanager og give den et par 100 MB til boot på disk1 uden det går ud over NT

Du kan godt dele diske NT og Linux imellem.  Men!  Nu blander du IBM ind

Indtil dato har jeg ikke haft noget at udsætte på IBM's bootmanager. Skal jeg forstå det sådan at den ikke kan funger sammen med Linux. Hvis hav er der et alternativ?

Hilsen Henning