Flere terminaler - samme Xserver

Halløj i skuret!
Jeg kører i initmode 5 (xdm) og kunne af årsager, det egentlig er
ligegyldigt at komme ind på her, godt tænke mig, at kunne åbne en ny
terminal (alt+ctrl+Fx) og komme tilbage til min X-loginscreen. Som det
forholder sig nu, kommer jeg til en tekstbaseret loginscreen og får at
vide, at en Xserver allerede kører og at der derfor ikke kan startes en
anden op, når jeg logger ind som en vilkårlig bruger.
Kan jeg ikke på en eller anden måde fortælle den, at den, hvis muligt,
bare skal bruge den allerede åbne x-server?

--
Rasmus Resen Amossen
resen@xxxxxx

Follow ups