Re: DNS problem

Jeg er ingen guru på området, men har kun sparsom erfaring. Men mangler du
ikke et par snabel-a'er ud for følgende linjer:

>                 IN      NS      ns1.idp.dk.
>                 IN      NS      ns3.cybercity.dk.
>
>                 IN      MX      10 ns1.idp.dk.
>                 IN      MX      20 mailgate.cybercity.dk.

Et eksempel fra min zonefil (hos pair.com):

emacs.dk. IN SOA ns10.pair.com. root.pair.com. (

99012501 ; SERIAL

3600 ; Refresh

300 ; Retry

604800 ; Expire

3600 ) ; Minimum

@                IN             NS                    ns10.pair.com.
@                 IN            NS                   ns00.ns0.com.

localhost                    IN              A                 127.0.0.1
@                               IN              A
209.68.0.235
                                    IN              MX              50
pi.pair.com.

; Aliases

www                    IN              CNAME               @
ftp                   IN                  CNAME               @
mail                IN                   CNAME              @
relay               IN                  CNAME               relay.pair.com.

Bemærk forskellen mellem linjerne med primær og sekundær navneserver. De har
snabel-a'et foran, hvor du derimod har udeladt tegnet.

Det var i hvert fald et forslag.

/mads