Re: Ghostscripts

Quoting Jan Jozwiak <jozwiak@xxxxxxxxxxxxx>:

> Nej, der kommer ikke noget frem

Dit problem er helt sikkert, at du mangler at
installere nogen pakker, som er forudsat af gs for
at den fungerer. I min SuSE skal der f.eks.
installeres pakker som gs_lib og gs_fonts plus
flere andre for at gs virker ordentligt

> Hvilken ghostscripts kører du med ??
> Hvis den understøtter LBP8 vil jeg gerne have en kopi

5.10-9, men jeg vil ikke sende dig kopier af mine
SuSE RPMs, simpelthen fordi det vil være noget
rod som du ikke kan være tjent med, hvis du bruger
f.eks. RH.

Prøv at undersøge, om du har installeret de
nødvendige pakker.

vh.

Morten