Re: IP Masquerading

Jeg har haft det samme problem, det hjalp da jeg lavede denne:

/sbin/ipfwadm -F -a m -S  <netværk>/24 -D 0.0.0.0/0

hvor netværket er netværksaddressen på dit lokale netværk f.eks.:

192.164.0.0

m.v.h.

Carsten Jacobsen

--
There is a low, deep rumbling sound in the distance, and
someone calling "Liiinuuux". Could it be penguins on the march?