Re: Installering af Redhat Linux 5.2 uden at fjerne Win98

Jan Riis Sørensen wrote:

> Hej,
>
> Jeg har netop købt bladet "Hurtigt igang med Red Hat Linux 5.2"
>
> Jeg har i forvejen Windows 98 installeret og ønsker at bibeholde den til spil m.m.
> Jeg forsøgte at installere Linux ved hjælp af den boot disk, som jeg oprettede fra cd-rommen, men et eller andet gik galt og når maskinen bootede fik jeg kun et "Li" som sikkert er Lilo.
>
> Er der en step by step måde som er sikker. jeg har også hæftet "Linux Friheden til at vælge" men har ikke fundet en sikker anvisning i den.

Det lyder til, du gør det rigtigt. Fortæl os lige lidt om din maskine.
Jeg synes bestemt at have oplevet noget lignende, men jeg kan ikke huske
hvornår og hvorfor.

Martin

--
It is immoral for anyone who knows of Esperanto to not spread the
knowledge.