Apache - Get2net

Hej

Af en eller anden (for mig) uforklarlig årsag, får jeg en besked om at
Apache installationen har været succesfuld når jeg prøver at komme ind
på Get2net's hjemmeside, http://www.get2net.dk .
Noget med "It worked! If you can see this, it means that the
installation of the Apache software on this Red Hat Linux system was
successful.".

JEG har ikke installeret noget Apache på min maskine, og hvorfor er det
netop gået ud over Get2net's hjemmeside? Jeg har ingen problemer med at
komme ind på alt muligt andet, så vidt jeg ved og har prøvet.

Problemet er kun synligt når jeg ikke logger ind som root. Som root kan
jeg nemlig godt se Get2net's hjemmeside, men hvorfor kun som root? Og
hvorfor er det lige pludselig blevet et problem?

Kan en halvfuldendt tilmelding til sslug-job@xxxxxxxx mon have trigget
min maskine?

Er der nogen der har et forslag til HVOR jeg evt. kan kigge i min
opsætning og evt. ændre lidt. Jeg har ikke det mindste begreb om Apache,
så jeg ville være meget taknemmelig for lidt gode råd.

Her er lidt oplysninger:

rpm -q apache  => apache-1.3.3-1
Netscape Communicator v4.51
RedHat 5.2