Sv: Gnome installering

Hej Anders,

-Cut -

>Jeg har tænkt mig at prøvet Gnome, men ønsker ikke at mine bruger og min
>superbruger skal benytte den med det samme. Min superbruger kører
>Window-maker, og min bruger kører KDE.
>Tanken er nu den at jeg vil oprette en ny bruger, som så skal køre Gnome
>
>Kan dette lade sig gøre? Og hvis ja, hvordan?

Jeps :)

X lader sig styre af eksistensen af en .Xclients fil (Ligger i brugerens Home)
og af indholdet i denne. I denne fil starter jeg KDE når jeg kører KDE og har så en gnome.Xclients liggende som jeg kan kopiere ind over .Xclients når jeg ønsker at køre Gnome (Og så er det endda bruger afhængigt! - Dvs. Hvis Fruen i huset ønsker at køre KDE er der INTET i vejen for at jeg kører Gnome samtidig (På samme server vel at mærke!)
Jeg kan ikke huske præcis hvad indholdet er i De enkelte grænseflade specifikke .Xclients, men det er vist One-Liners !

Hilsen

/Morten