Mounting af disk!

Halløjsa!

Er der nogen herinde der kan svare mig på hvorfor jeg har problemer med at mounte den ene af mine harddiske ??
Jeg har installeret Linux på min sekundære HD (IDE hd, hvor alle Linux partitioner ligger), derud over har jeg på samme disk en vfat partition, som jeg godt kan mounte fra Linux, men når jeg vil mounte vfat partitionen på mit primære drev (et SCSI drev) får jeg følgende besked:
mount: the kernel does not recognize /dev/sda1 as a block device (maybe 'insmod driver´?)

Hvad betyder denne besked ?? (udover at Linux tilsyneladende ikke genkender min SCSI-disk som et block-device)
Jeg kan godt mounte SCSI disken (og læse på vfat partitionen) første gang efter jeg har installeret Linux, men lige så snart jeg rebooter systemet, nægter SCSI'en at samarbejde!! :o((

og hvordan kommer jeg i kontakt med SCSI'ens vfat partition ??

(mountet ved af tilføje "/dev/sda1    /win95    default    0 0" i /etc/fstab    præcis ligesom IDE diskens vfat partition)

Ville jeg evt. kunne klare det, ved at lave /boot (evt. også /) på SCSI drevet ??
Og som det sidste spørgsmål, er der nogen her der ved hvor meget plads de forskellige dir's kræver som minimum (/, /boot/, /usr, /mnt/, /home osv. osv), samt hvordan de placeres hvis jeg smider / og /usr på to forskellige drev ? (eg. hvilke dir's kommer på hvilket drev ?)

på forhånd tak for hjælpen
Henning Kristensen

Follow ups