Linux / win98

hej derude,

Da jeg er hel 'grøn' i linux, er jeg stædig afhængig af MS-Windows.
jeg har RD5.2 installeret sammen med win98 i min PC.
Jeg gik i "control-panel" som root og prøvede at ændre i LILO-config,
således at systemet booter med dos, hvis der ikke bliver indtastet noget
andet.Efter rebooting, fik jeg på skærmen:

	Lilo dos

	lilo dos
	.
	.
...i alle evighed, uden at systemet finder win98.
Flere oplysninger om systemet:
/dev/hda1	/mnt/win98	vfat
/dev/hda13	/dos		vfat
/dev/hda14	/root		ext2

hda13 er en lille dos-partition (3MB), som jeg selv har oprettet ved
installation af RD5.2

Jeg har ændret Lilo-config tilbage, således at der startes autom. Linux,
men aligevel kan jeg ikke får fat i win98 når jeg indtaster ...
	Lilo dos

I "control-panel" er der et vindue (What has to be done) som viser:

/bin/mount -t vfat -o exec,dev,suid,rw /dev/hda13 /dos
/bin/mount -t vfat -o exec,dev,suid,rw /dev/hda1 /mnt/win98

Jeg har prøvet at sende kommandoen (nr. 2), men jeg fik besked at:
   /mnt/win98 already mounted or busy.
Hvis der er nogen , der har erfaringer med "control-panel", bliver jeg
meget glad at høre fra.

På forhånd tak
Larbi
Happiness is a journey not a destination.

Follow ups