Re: Linux/Unix proxy program..?

Linux maskinen har fri adgang til internettet, hvorimod min windows maskine
kun virker på LAN'et. Derfor ville jeg have et lille program til at køre på
Linux'en, hvor jeg så kan rende igennem med windows og ud på internettet.
Dvs. bruge icq, spille spil og alt det der..
Men det skal som sagt helt ikke være noget der skal kompiles eller
lignende.. Blot et lille program der kan køres midlertidigt..
Kan det lade sig gøre?

Mvh. Søren