postgress eller mySQL

Hej Rødder!

Efter at at skiftet fra OS/2 til Linux vil vi gerne til at uskifte vores
database servere. Indtil nu har vi kørt mSQL og det virker da også
stadig bare flyttet til Linux.

Men mSQL er ikke free og 'm' står jo for mini og der er altså en del der
mangler. Jeg har snuset lidt til postgress og den har mange af de
faciliteter jeg savnede - jeg ved ikke med performance, har ikke fået
testet den med de data mængder vi høvler igennem.

Nu ser jeg der er temmelig meget gang i mySQL, så inden jeg graver mig
ned i postgress vil gerne høre om andre har været ude i samme
overvejelser på det sidste.

Hvilken databaseserver er fremtiden?

-
Hilsen