Re: ADSL - hvad gør vi?

On Thu, 22 Apr 1999, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Se det var jo noget info man kunne bruge. Iogmed at man køber modemet, må
> man regne med at man også får noget manual/dokumentation med.
>
> Gad vide om man egentlig kan vælge hvad modem man vil have....

De er ligså uafhængige af omværden som et router. Dvs du kan telnet:e dem
eller nå dem via serieporten. USR aka 3com's Vipermodem (ligner et
USR ISDN) og deres hubs
kører de samme OS. Den eneste forkskel jeg ved er at du kan rakmontere din
hub. De er autokonfigurerende efter kvalitet på linjen. Lidt mere presise
spesifikationer findes på 3coms hjemside.

> Nogen anbefalinger til brug med Linux?
>
> Mads
>
> --
> Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
> UNIX always presumes you know what you're doing. You're the human being,
> after all, and it is a mere operating system.

/Lars
Student at Department of Computer Science
University of Copenhagen
http://www.diku.dk/students/larsj/