S3 Virge og RedHat 5.2

Hej
Jeg er forholdsvis ny Linux bruger. Jeg har tidligere kørt RedHat 5.1 (den
fra Alt Om Data) uden problemer.

Nu mente jeg at jeg ville prøve den nye 5.2, efter jeg har fået nye
harddisk.

Hele installationen af 5.2 går uden problemer indtil jeg skal indstille
grafikkort. Autoprobing finder mit S3 Virge PCI kort og jeg vælger min
Hynduai 15G+ skærm. Herefter fortæller installationsprogrammet mig at
skærmen vil blinke et par gange og at dette er normalt. Den blinker også
hvorefter den låser fast i enten sort skærm eller sort skærm med 3 hvide
striber.
Der var ingen problemer med 5.1'eren.

5.2 er den fra forlaget Globes bog Igang med RedHat Linux 5.2.

Mvh.
Anders Thorsby (artsoft@xxxxxxxxx)

Follow ups