Re: halt -p virker ikke

On Sat, 24 Apr 1999, Frank Damgaard wrote:

> Jeg plejer at anvende "shutdown -h now", det plejer at virke,
> undtagen i enkelte tilfælde.

Men shuutdown kalder vel init som koerer /sbin/init.d/halt hvori der staar
"halt". Det er der jeg har tilfoejet "-p", jeg skriver ikke direkte "halt
-p".
Da den skriver det der "power off" efter jeg har tilfoejet "-p" maa den jo
koere /sbin/init.d/halt naar jeg skriver shutdown -h now ellet init 0.

     Henrik Morsing          Systemadministrator
     Terrasserne 18, 189     International Data Post
     2700 Brønshøj           www.idp.dk

     38 60 69 11 - 189       hem@xxxxxx
     mobil: 40 40 18 04      32 83 63 39
     morsing@xxxxxxx