Re: ftp

Hello Anders,

lørdag, 24. april 1999, you wrote:

AM> Hvad skal jeg bruger for at kunne logge på min maskine, fra en anden
AM> maskine, via ftp?
Det er ret simplelt. Bare start programmet ftp. Det er standard med
både Linux de fleste andre operativsystemmer der har TCP/IP
understøttelse. Hvis du vil have et lidt pænere interface kan du
f.eks. bruger den indbyggede ftp client i Midnight Commander (startes
med mc og så vælger du menu med F9 og så er det bare at vælge ftp
link).

AM> På forhånd tak og undskyld hvis spørgsmålet er lidt dumt, men jeg ved at
Hvis man ikke selv kender svaret er det jo ikke et dumt spørgsmål..

AM> det kan lade sig gøre i Windows (har dog ikke prøvet med ftp i windows).
Hvis du skal bruge det fra windows er det nemmeste nok bare at skrive
ftp adressen i din browser på formen ftp://min.ftp.server.dk.

Best regards,
 Simon