Re: libNoVersion.so.1

Jeg kører Netscape 4.51 med kerne 2.2.5 hvor libNoVersion.so.1 var
inkluderet, men før dette kørte jeg uden problemer samme Netscape med
kerne 2.0.36 uden libNoVersion.so.1 ved at installere på følgende måde:

rpm -Uvh --nodeps netscape-xxxx.rpm

--nodeps sørger for at der ikke bliver tjekket for afhængigheder før
installation.

Jeg bemærkede ingen problemer ved dette.
Håber dette kan bringe dig videre.

--
Med venlig hilsen
Ole Hansen