Re: SV: 2 netkort

hmmmm...jeg har faktisk ikke forsøgt om maskinerne kan se hinanden, men
det går jeg ikke ud fra de kan, på to forskellige ip-subnets :-) hvad
skal man så egentlig sætte op for at linux-boxen kan lege bridge??

Hilsen
Dennis

Find din fotohandler  -  http://www.fotoforum.dk
Webudvikling          -  http://www.cyberforum.dk