Re: Hvilken distributon?

Skulle virke med nyeste Xfree86 (check med www.xfree86.org)

> ASUS SC875 SCSI

Har virket ganske længe (har selv anvendt en sådan i over et år)
og før det ert Asus med Symbios53C810 chipsæt.

> SB PCI64

Her må du checke med andre kilker (skulle virke?)

> 3com 3c905B-TX

Burde virke, driveren havde i 1998 lidt "børnesygdomme"
(eller var det kortet:)

> Mustek 600 USB Scanner

USB, endnu ikke  :((

> HP deskjet 880C

Led i mailarkivet, en del virker, og til rene win-printere
er der noget experimelt igang til visse modeller.

> Philips 107B (Med USB)

??? ingen USP endnu.

> SCSI hardware:
> 2 stk. CD-ROM
> 1 stk. brænder
> 1 srk. Syquest EZ-drive

De mæste SCSI plejer at virke, men for brænderen vil det afhænge
af mærket.
Check http://www.rz.fh-muenchen.de/home/ze/rz/services/projects/xcdroast/
for links til supporterede brændere (de fleste virker).

> Diverse IDE-diske mm.
Virker normalt også. Dog er UDMA vist ikke helt stabilt
(det virker dog heller ikke altid i Win95)

> Er der en distribution der garanteret understøtter al nævnte hardware?

Nej.

--
mvh Frank Damgaard  frda@xxxxxxxxxxxxx | frank@xxxxxxxx |fido  2:236/15.2