Re: Hardware-indkøb vejledning

On Sat, 1 May 1999, Frank Damgaard wrote:
> Men der står jo netop at der er/var problemer med en hel de chipsæt/bundkort
> til socket-7, og at AMD's CPU'ere ikke er så stabile ved overclock,
> men jeg antager da at vi anvender CPU'en ved den hastighed som
> den er specificeret til.

Jeg har set problemerne selv med processoren kørende ved den mærkede
hastighed og derunder.

> Det er derfor at man inden man køber bundkort, skal checke at
> der er grundige tests af kortet. Bla. er de hardware test c't
> laver af bundkort meget grundige .

Bundkortet er jo ikke det eneste der kan lave fejl....

> Og med et "ordentlig" bundkort skulle der ikke være problemer med AMD.

Desværre jo.

/Jesper

"Microsoft does have a Year 2000 problem. We're it"
(c) unknown       - Go Linux! http://www.linux.org/

 Jesper Monsted - RIPE: JM42 - jesper@xxxxxxxxxxx