Re: fvwm

Jakob Hilarius <jhsn@xxxxxxxx> skrev:

> Virker Key bindings bare ikke i fvwm1 eller hvad? der står jo i man siden
> at man _kan_ gøre dette.

Jeg har aldrig brugt fvwm1, men den skulle være mere følsom overfor
rækkenfølgen i .fvwm filen. Måske er det problemet?

> Jeg prøvede at skifte til fvwm2, og der virker key bindingerne fint nok,
> men efter et stykke tid går fvwm2 i kage, keyboard og mus virker ikke
> som de burde gøre :-(

Jeg har brugt fvwm2 i over to år uden alvorlige problemer. En sjælden
gang nægter den at tage imod input fra tastaturet, men det går væk når
jeg aktiverer et vindue. Jeg har ikke nærmere lokaliseret under hvilke
forhold dette opstår.

Der er for nylig kommet en fvwm 2.2 som de kalder "stable"; du kan
evt. prøve den...
--
Regards, Anders                         If a Microsoft product
(address is valid)                      fails, who do you sue?