From: cs Claus Sørensen [mailto:cs@xxxxxxxxxx]
Sent: Wednesday, May 05, 1999 1:58 PM
To: 'sslug-teknik@xxxxxxxx'
Subject: [TEKNIK] Driver til Zip...

Hej...

Jeg har været inde på jeres WebSite, da jeg er interesseret i at
installere LINUX/Red Hat på min server derhjemme (Mail- &
WebServer/FireWall). Men jeg bruger blandt andet Iomega ZIPdrive, altså
disketter på 100 MB. Det er helt fint, da jeg også er en del på farten
(udkørende salgskonsulent), og skal have mit arbejde og dokumenter med
mig.

På Iomegas WebSite kan der ikke hentes drivere til LINUX, og deres
hotline/tekniske support kan heller ikke finde ud af dette problem, men
henviser til internettet, som om det skulle hjælpe.

Jeg har været på (næsten) samtlige WebSites der har antydningen af
LINUX, men intet har jeg fundet...

Findes der en løsning på dette nu (en alternativ driver der dækker flere
lignende produkter) eller skal jeg vente til en eller anden skriver en
specifik driver til ZIP...???

Med venlig hilsen

Claus Sørensen