Re: Kernel 2.2.X og Olicom 3137 token ring

In <4125676A.0035822E.00@xxxxxx> jsn@xxxxxx writes:

>er der nogen der har fået et Olicom 3137 token ring kort til at virke med
>kernel 2.2.x ??...  den sidste nye driver fra olicom er til en kernel
>2.1.129, og den kan ikke patches oveni en 2.2.x kerne!

Der er kun en enkelt fil, som har problemer - drivers/net/Makefile.
Og det er da ret enkelt at patche de linier ind per håndkraft.

Nå, men jeg har selvfølgelig også prøvet det før :-) Jeg sender dig en
patch i en separat mail. Utestet, men den kan da i al fald oversættes.

--
Henrik Storner     | "Software engineering is a race between engineers
<storner@xxxxxxxx> |  who try to create foolproof software and the