Re: Bedre browser

On Sat, 8 May 1999, Brian Schau wrote:

> Nej.  Jeg har selv en PII-300 (snart Dual  ;o), ren scsi, 128Mb, Suse
> 6.0.   Og Netscape er noget ustabil.   Men!   Jeg bruger 'icewm' som
> window-manager.   Og selv om icewm tilsyneladende virker temmelig
> stabil, vil jeg ikke udelukke, at den har en finger med i netscapes
> ustabilitet.
>
> Hva' si'r i andre?  (Især kde/gnome folk - er netscape brugbar (læs:
> stabil) under kde/gnome?)

Jeg synes i hvertfald NS4.5 (vistnok ikke 4.51) kører fint
nok på min SuSE6.0 under gnome/windowmaker og gnome/enlightenment.

Hardwaren er K6-233 32MB ram (dog 96 i øjeblikket :-) Men NS kørte
også fint da det kun var 32) IDE (ingen scsi)

Det skal lige siges, at jeg ikke kræver at et program skal
kunne køre i flere dage... eller rettere, jeg opdager nok
ikke hvis det ikke kan, da min maskine er slukket, når jeg
ikke bruger den. Men jeg har da haft NS kørende i 24 timer
uden crash eller lock-ups.

MVH/Ole