Flere Linux-CD'er

Efter populær efterspørgsel har jeg nu "lagerført" Debian 2.1 Rev 0 (2
CD'er), Source CD'er (2 stk) og hvis nogen er interesserede kan jeg tage
contrib CD'en/erne ned også?

De bliver lidt dyrere end rødhætterne, men jeg håber at folk mener at det
er rimeligt:

Redhat 6.0, 1 CD:     40.-
Debian 2.1r0, 2 CD:   75.-
Debian Source, 2 CD:  75.-
Debian Contrib, x CD: 40.-/CD

Hvis nogen kan pege mig i retning af andet de gerne vil have på plade kan
jeg også downloade det og brænde for 50.-/CD (det tager jo alligevel 10
timer at downloade et CD-image :))

Håber ikke jeg generer nogen på listen med tilbuddet, ellers lad mig det
vide, så undskylder jeg mange gange og dropper jeg det (altså at sende
mere - tilbuddet bliver selvf. stående :)). Hvis ikke vil jeg da gerne
sende en lille liste over hvad jeg har på lager så folk får mulighed for
at prøve lidt af hvert...

/Jesper

"Microsoft does have a Year 2000 problem. We're it"
(c) unknown       - Go Linux! http://www.linux.org/

 Jesper Monsted - RIPE: JM42 - jesper@xxxxxxxxxxx