named svarer ikke!?!

Hej Sslug'ere.

Jeg har forsøgt mig med at sætte DNS op med named+bind.
Jeg har fulgt beskrivelsen i et DNS-HowTo, men problemet er at named slet ikke
svarer.

Hvis jeg skriver 'nslookup 127.0.0.1' kan den godt finde localhost, men
forsøger jeg med 'nslookup penguin.ryge.dk' (min egen maskine) får jeg slet
intet svar. Dette gælder også for netscape på andre maskiner i mit net.
Har jeg min ppp åben, svare nslookup i stil med 'unable to resolve...bla bla'.
Dette må efter min overbevisning betyde, at der spørges i andre DNS'er efter
min maskine.

Hvad kan det skyldes?? Jeg er på bar bund.

Mvh.
Andreas Ryge

Follow ups