Re: Partitionsproblem!

On Tue, 11 May 1999, Andreas Johansson wrote:

> Hej
>
> Hittade din adress på SSLUGs hemsida och undrar om du kan hjälpa mig med RedHat 5.2?
> Jag har försökt installera RedHat 5.2 men har råkat ut för problem:
> När jag skall partitionera min hårddisk så delar jag upp den i:
>
> 1 /        Linux Native    (1500Mb)
> 1          Linux Swap    (120 Mb)

> [...]

Hejsa Andreas.

Jeg har forwardet din mail til sslug-teknik - der er forhåbentlig nogen
der kan hjælpe dig med problemerne.

Jeg håber at de fleste vil returnere svar også til dig, ellers må jeg
prøve at samle op på svarerne til sidst.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx

Follow ups