Re: Gameservers til linux

On Mon, 10 May 1999, Morten Sørensen wrote:

> Andre der har nogle bud? - jeg kunne godt tænke mig at vide om der er
> flere..

Som du selv nævner, Quake 1, QuakeWorld, Quake 2, Quake 3 Test.
Udover de store er der også en række mindre, dels x baserede spil, som
xblast, xpilot, mv, men også BFris (underligt, men flot spil) findes som
server til linux.

Der kommer formentlig flere og flere dedikerede spil servere til Linux. I
forhold til NT har Linux mange fordele mht. til at køre dedikerede spil
servere.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx