Compilering af X server

Jeg har haft så gode resultater med optimering af min kerne, at jeg har
fået lidt blod på tanden med at oversætte min X-server (SVGA) med ppro
optimeringer. Jeg har downloadet sourcen til serverne, men er lidt
forvirret over konfigureringen - der er sgu så mange muligheder, og ikke
noget klart sted at begynde. Kan nogen give mig en hånd?

To store spørgsmål:

1) Er det "let" = en eftermiddags pilleri, eller "svært" = en uges
pilleri

2) Er det stadig sandt at man ikke bør bruge egcs til oversættelse af X,
eller er de fejl rettet i dag.

Anders
--
Anders S. Johansen, Jagtvej 109, 3.tv, 2200 Kbh. N +045 35836565
Wisdom = TANJ + TANSTAAFL