Re: Windows under Linux

Gert Holtoft wrote:

> Hej igen
>
> Efter at jeg, rent undtagelsvis, har studeret lidt Windowslitteratur :- (,,
> virker det som om et win95/98 ikke kan boote på andre maskiner end den der er
> installeret på.

Jeg har først sat harddisken(windows) i maskenen allene og det kørte fint. Jeg
troede at når windows kørt allene på en harddisk var det bare at sætte den
sammen men linux og rette til i lilo.conf. Men jeg kan vil så sætte den op som
primary og installer lilo.
Mit næste spørgsmål er så hvordan man inst. lilo i MBR ??

--
Best regard
Jan Jozwiak, Denmark    jozwiak@xxxxxxxxxxxxx | jan@xxxxxxxxxx