Spunket RH5.2

Hej

Nu er min RH5.2 begyndt at skabe sig fuldstaendig:

Foerste problem:
Nogle gange naar min KDE har haft screensaveren til at koerer, saa vil min
taskbar og program bar ikke vises paa skaermen, hvilket medfoerer at jeg
er noedt til at logge af og paa igen for at faa den tilbage... hvorfor?

Andet problem, lidt vaerrer:
Naar jeg starter computeren, og koerer kdm (som standard) saa er min
desktop mere eller mindre spunket, mine ikoner for de forskellige desktops
er blevet sat til 2 og teksten er slettet, saa jeg er noedt til at
konfigurere den en gang til.... lidt traelst.

Tredje problem, det vaerste:
Efter at min computer har staaet taendt i et stykke tid, saa er min
braender gaaet agurk, den vil ikke spytte skiven ud og dioden der indikere
at den braender ved 2 speed lyser, hvilket ikke er normalt! Den eneste
maade jeg kan faa den til at fatte at den skal spytte skiven ud er, at
genstarte hele maskinen, hvilket er noget traelst.

Min maskine har virket fint i lang stykke tid, men er pludselig begyndt at
opfoerer sig lidt underligt...
Den bestaar af flg:

Pentium PRO 200
64 MB RAM
5 Harddiske, hvoraf 2 er SCSI
Plextor Braender 4x (PX412R)
ATAPI CD-ROM (virker fint)
Adaptec 2940U Controller.

Den koerer RH5.2 med kerne 2.2.3 hvilket har virket upaaklageligt i ca. 1½
maaned...

Det er noget traelst da jeg skal bruge min maskine, og har ikke tid til at
rode for meget med den...

/Thomas

--
Homepage:  http://home7.inet.tele.dk/thomasr