Installering over NFS på en 486'er med "psykiske problemer"

Jeg har et problem, som jeg har brug for hjælp til!!

Jeg er i gang med at installer RedHat på en 486'er, men 486'eren er lidt
mærkelig!!!
For den eneste installations bootdisk den vil godtage er en til RedHat 5.0
og jeg vil gerne have 6.0 eller 5.2 indstalleret.

Hvis jeg prøver at installere RedHat over NFS med 5.0 inst. bootdisken
kommer følgende fejlmeddelse:

install exited abnormally -- recieved signal 7

og det gør den hver gang.

Og hvis jeg prøver med de andre inst. bootdisketter skriver den boot failed.

Nogen der har nogle forslag til hvordan det problem kan løses??

//Martin

Life sucks..... then you die
Martin Arendtsen
mailto:martin.arendtsen@xxxxxxxxxx