Re: lpr problem

Tobias Rathje wrote:

> og den virker fint. Jeg har også undret mig over at den siger "no daemon
> present", men dæmonen bliver først aktiv når der behandles et job.

Hm, det bliver jeg ikke meget klogere af. Jeg har installeret LPRng
istedet,
men så virker det output filter, printtool har lagt i /etc/printcap ikke
længere. Dvs. hvis jeg printer en postscript fil ud på en
ikke-postscript
printer vil den vise postscript teksten i stedet for at pipe det igennem
ghostscript.

Er der et snedigt trick til at få LPRng til at adlyde
if=/var/spool/lpd/hp2000/filter ?

- dette filter virkede fint før "opgraderingen" til LPRng. Filter
scripted findes stadigvæk, men det bliver ikke udført.

Mogens

Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08
Email: mk@xxxxxx Homepage: http://www.crc.dk