Re: Ingen ADSL til linuxbrugere.

Man skal også være opmærksom på at der skal være den fornødne
båndbredde mellem centralerne, og hvis man pludselig hundrede
tusindvis kunder 500+ kbit/s så skal man altså være klar til yde
kunderne den båndbredde.

Jeg sidder selv i system afdelingen i Net Mobil hos TDK, og ved hvor
tit vi har måtte sætte bremserne i over "Marked" som jo
repræsentere kunderne. Fordi vi simpelt ikke kan garantere den
nødvendige stabilitet på en given ydelse. Teknisk set er ydelsen
mulige, men vi skal jo garantere at den ikke brækker sammen nå
antallet af bruger stiger f.eks til 500.000 kunder.

Udefra ser det ud som om vi "sylter" sagen, men indefra drejer det
sig altså om at kunne garantere driftsstabilitet samt grundig
aftestning.

Jeg skal lige sige at jeg _ikke_ har haft noget som helst med ADSL
at gøre.
\Lars{}

Dennis Laursen sagde engang

Send reply to:  	sslug-teknik@xxxxxxxx