Re: Header..

root wrote:

> Jeg har et problem, min header hedder ikke Michael Pedersen, men root!

Fordi du er logget ind som "root" , og det er dit usernavn.

> Hvordan kan jeg ændre det, jeh bruger Netscape, og under identify, står
> der Michael Pedersen???

Muligvis sendes posten også gennem den lokale sendmail ?
eller sendes/modtages post fra Netscape kun direkte gennem til din
internet udbyder?

> Håber I har et svar...

Jo, opret en person (bruger) på din maskine som hedder dit usernavn
og har "Michael Pedersen" som navn/beskrivelse.

Generelt skal "root" kun anvendes til konfigurering, ikke
til Netscape, mail, internet og andet sjov.

Bliver dette med brug af "root" standarden med Linux, så
varer det ikke længe før vi ser masser af virus også til Linux.

--
mvh Frank Damgaard  frda@xxxxxxxxxxxxx | frank@xxxxxxxx |fido  2:236/15.2