Re: Ingen ADSL til linuxbrugere.

On Thu, 20 May 1999 06:58:16 +0200 (CEST),
 Frank Damgaard <frda@xxxxxxxxxxxxx> wrote:

>Vælg dog et ATM kort der er understøttet af Linux !
>Der er vel ingen der siger at man skal købe den TeleDK sælger,
>specielt hvis den ikke virker i ens linuxbox.

Hvilke Linux understøttede ATN kort findes der ? Ingen, svjv !
Jeg har kigget på ATM-Linux hjemmesiden, Du sendte mig en URL på
og det ser ikke ud som der sker meget på den front. Se selv på:

	http://lrcwww.epfl.ch/linux-atm/

Jeg talte iøvrigt med en velorienteret fyr hos TD's kabel modem
support (tlf.:70 11 80 01), der åbenbart også er TD's ADSL support
indtil videre. Han sagde, at TD havde valgt ATM fordi, der var
problemer med at begrænse båndbredden med alm. ethernet kort.
Han fortalte også, at man brugte en almindelig dialer til at få
adgang til nettet, så det hele hænger åbenbart på at få udviklet
driverne til Linux.

Mvh

John

PS: Herunder et interessant indlæg i news: tele.internet.adsl