ADSL via Windows ?

Jeg har tænkt på om man kan bruge en ældre PC og dedikere
den til at køre Windows, for dermed at kunne få adgang
fra en Linux PC via denne Windows baserede gateway til TD's
internetservices gennem ATM netkortet og ADSL modemet. (Det
blev vist noget kludret formuleret ?)

Kan man med andre ord sætte en Windows PC op til at være
TCP/IP gateway for et lokalnetværk, som man kan med Linux ?

Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre ? Hvis ja,
hvordan gør man i praksis ? Detailed steps, please !

Mvh

John B. Jacobsen

PS: Jeg ved godt, det er en Windows spørgsmål - sorry !

Follow ups