Star Office 5.1 og RH6.0

Hejsa
Jeg har lige fået Star Office 5.1. Jeg prøver så at installere den, men
får blot at vide at den mangler nogle libc eller glibc (jeg kan ikke
huske hvilke). Men man kan installere SO alligevel. Fint jeg prøver. Det
kører fint....
Men hvordan starter jeg nu SO? Jeg har prøvet alt!!!! Nogle gange
brokker den sig over at den ikke kan finde
nogle filer eller den rigtige version. Nå, men jeg må da hellere
downloade de filer der mangles. Men nu kan jeg
ikke komme til at se, hvor de kunne hentes fra (hvilket stod i starten
af installationsprogrammet!)!
Please Help!!! Hvor finder jeg filerne!?!? Og så det mest undsvage
spørgsmål: Hvordan starter jeg SO?
Er det med soffice eller ./soffice eller en anden fil?

På Forhånd Tak

Anders M

P.S Der ligger også et glibc directory i install-mappen, men heller ikke
disse versioner vil installeres!

Anders Misfeldt
Currently running Linux Red Hat 6.0   -   Kernel 2.2.5
Member of the largest Linux user Group in the world:
SSLUG. Visit at www.sslug.dk
Mail me at: andefeldt.linux@xxxxxxxxxx