Re: Problemer med mail

Frank Damgaard wrote:
> Først checker du at du kan sende mail lokalt mellem dine bruger,
> jeg mistænker at din sendmail opsætning ikker er korrekt.
Ja, hvorfor tænkte jeg ikke på det? Sandsynligvis fordi jeg sagtens kan
sende mail uden problemer (har brugt Emacs til det formål). Men jeg kan
ikke sende mail mellem brugerne, så meget er i hvert fald sikkert.
  Kan det give problemer, at mit hostnavn ikke er localhost.localdomain?
Fetchmail skriver på et tidspunkt, at den forwarder mail til localhost,
men det har jeg nu ikke ligefremt bedt den om. Den nævner dog flere
gange mit rigtige host- og domainnavn, så den må have fat i noget.

fetchmail: SMTP> RCPT TO:<martin@localhost>
fetchmail: SMTP< 250 <martin@localhost>... Recipient ok (will queue)

Det ser da okay ud... lige pånær @localhost.

> Husk at angive i fetchmailrc'en hvem der skal modtage posten.
Gjort.

Videre idéer vil være meget velkomne.

Martin

--
Anyone who has realised the importance of Esperanto
is morally obligated to work for it.