Re: Lilo gik kold :-(

Tak for hjælpen alle sammen. Jeg skriver dette fra Linux. Inden jeg
forklarer hvordan jeg gjorde vil jeg bemærke at jeg havde det første
svar kl. 23.37 (8 minutter efter at jeg havde postet mit spørgsmål.) Og
så siger de at der ikke findes support til Linux -- min bare. Prøv at
ringe til et support center kl. 23.30 og får et brugbart svar....

Nu til hvad jeg gjorde:

1) Boot fra RedHat 6.0 boot disketten.
2) Skriv rescue på kommandolinien.
3) Sæt rescue disketten når den efterspørges.
4) Skriv cd /mnt, efterfulgt af mkdir disk
5) Tilføj følgende linie i /etc/fstab (pico ligger i pathen)
   /dev/hda5   /mnt/disk      ext2    default
6) skriv mount /dev/hda5
7) skriv
   ln -s /mnt/disk/boot /boot
8) skriv /mnt/disk/sbin/lilo -C /mnt/disk/etc/lilo.conf
9) skriv exit og reboot.

Nu virker alt efter planen. Jeg er bare så lykkelig....

Tak for hjælpen endnu engang...

Eik