Re: Opti931

Peter Gade wrote:

> En af mine har osse et OPTI931 og RH6.0 finder den osse med sndconfig,
> men når den(sndconfig) vil forsøge at afspille en lyd fryser maskinen og
> det gør den osse ved den følgende opstart og geninstallation er den
> eneste løsning??? Nogen forslag til hvorfor???

Geninstallation !?!

Hvad med bare at boote ved at skrive

linux single

til lilo prompten, så kan man forhåbenligt komme ind og rydde op
i conf.modules og conf.isapnp.

Hvad står der i de to sidstnævnte filer? Virker DMA adresserne og IRQ
fornuftigt??

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08
Email: mk@xxxxxx Homepage: http://www.crc.dk