Diverse

Hej.
Er der nogen, der vedom HP's Deskjet 880C er understøttet i Linux? Der findes ingen drivere i SuSE 6.1, men de findes måske et andet sted?

Installationsvejledning vil også være en god ting....
Jeg skal have mounted følgende

2 stk. CD-ROM (ID: 1 og 3)
1 stk. CD-ROM Brænder (ID:4)

Og: Skal have checked, om diskettedrevet er mounted

Hvilken fil skal editeres?

Jeg har downloaded en Riva TNT driver (på en fat32-partition, men den er mounted). Hvordan skal jeg få xf86 til at loade og installere den?

Hvilken fil skal editeres?

P.S: Hvilken editor anbefales?

I SuSE 6.1 understøttes "kun" ISA-lydkort, jeg har både en gammel SB 16VE, der understøttes (ifølge manual, jeg har ikke fundet ud af OSS endnu).
Derudover har jeg en SB PCI64, der ikke understøttes, og derfor vil jeg høre om, der ikke findes brugbare alternativ(er) til OSS. Dvs. drivere, der frit kan downloades og fungerer (freeware - tak!).

Jeg har konfigureret min maskine til at være standalone, men vil gerne på Internettet via mit ISDN T/A (eksternt). Hvordan gør jeg det nemmest?

Med venlig hilsen

John Poulsen

Follow ups