Re: Findes der tynde klienter til Linux???

En X-terminal!

Linux kan alt og sådan en kan man (ligesom jeg) lave ud af en almindelig
PC. Om der sælges færdiglavede terminaler der kan bruges med Linux ved jeg
ikke.

     Henrik Morsing          Systemadministrator
     Terrasserne 18, 189     International Data Post
     2700 Brønshøj           www.idp.dk

     38 60 69 11 - 189       hem@xxxxxx
     mobil: 40 40 18 04      32 83 63 39
     morsing@xxxxxxx