Re: Netv�sproblemer(?) p�edHat 6.0...

Hej igen...

Som opfølgning på mine problemer med netværk og mail, har jeg nu fået løst
mine problemer, dog på en lidt besværlig måde, men det virker.

Efter at have læst en del gode svar (tak for dem), har jeg skrevet samtlige
ip-numre i vores subnet ind i /etc/hosts. Serveren kører med DHCP, så jeg
måtte nødvendigvis skrive alle IP-numre for at være sikker. Egentlig kunne
DHCP undværes, det er mest for at opsætning på klienter bliver så enkel som
muligt. De fleste klienters IP-nummer er alligevel fast).

Hvis der er nogen der kender en bedre løsning som evt. er mere
korrekt/vedligeholdelsesvenlig, vil jeg gerne høre den.

(Jeg kan dog stadig ikke modtage post via netscape messenger lokalt???)

Med venlig hilsen
Thomas Rokamp

Thomas Rokamp skrev i meddelelsen <7jntog$2o3$1@xxxxxxxxxxxx>...
>Hej!
>
>Jeg har lige opgraderet en lokalnetsserver fra en ældre version af
Slackware