RE: 2 Spørgsmål.

hej
er plpgsql.so ikke et perl modul sådan at postgreSQL kan nås fra perl

-----Original Message-----
From: Morten Olsen [mailto:pbk1105@xxxxxxxxxxxxxx]
Sent: 13. juni 1999 16:41
To: sslug-teknik@xxxxxxxx
Subject: Re: [TEKNIK] 2 Spørgsmål.

ALM wrote:

> Hej
>
> Tak med hjælpen for første spørgsmål
>
> ang. 2nd spørgsmål
>
> Nej jeg mangler pgsql.so på mit system, den var /er ikke i den / de
> pakker jeg har installeret, og jeg har ikke
> plads til at have sourcen, sådan at jeg selv kan compile den.
> Kan du hjælpe mig med filen pgsql.so
> samt give mig en beskrivelse af hvad jeg skal gøre for at komme til at
> bruge den

Hvilket rpm'er har du installeret. SVJKS ligger der i postgresql-devel
en plpgsql.so
pgsql.so har jeg ikke på mit system. (Det skal så nok siges at jeg ikke
har leget med det, så jeg ved ikke om det virker!)

[root@deimos /root]# rpm -qvil postgresql-devel |grep pgsql.so
-rw-r--r--     root     root      68584 Apr 17 16:59 /usr/lib/plpgsql.so

Mvh Morten